torsdag 20 november 2008

Energitjuvar!

Då var det redan torsdag....Denna veckan har hittills gått rätt så fort iallafall....

Jag har varit en flitig flicka den här veckan, både i skolan och på gymmet...:)

Jag är i fas med allt skolarbete och det känns helt okej! Jag som sagt gillar 3dsmax och känner att jag skulle vilja vara mkt grymmare för jag vet hur snygga saker man kan gör i det! Men den tiden kommer..:)


Idag har jag hunnit med att jobba lite också....det gick väl sisådär egentligen....Ganska mycket tjafs och bråk..Jag är så grymt trött på det just nu bara..Det spelar lixom ingen roll hur mkt tid och kraft rent mentalt jag offrar för att orka med det där jobbet, det ska alltid bara vara mer och mer och mer...Det är lustigt att man ska behöva förklara för en person 50 gånger att min livsprioritet just nu är 1: Mitt egna liv 2: Min Utbildning & 3: jobbet. Och om det inte passar så får dom hitta nån annan....De e lixom mina premisser och det har det varit från första början.....!!


Varför tror alla jobb att dom ÄGER en???


*stångar huvudet mot en betongvägg*


Jag hörde en äldre man säga nåt klokt för ett tag sen: "Man ska sålla bort energitjuvarna som bara tar och tar av ens egna kraft men som aldrig alstrar någon energi tillbaka till en.... "


Klokt sagt!

Inga kommentarer: