måndag 17 november 2008

Sömnabios

Ah..nytränad nyäten och i princip klar med denna dag.

Efter skolan idag blev det en lång eftermiddagsvila. De var riktigt skönt och välbehövligt.
Jag fungerar så att när det är någonting som är jobbigt i mitt liv eller om jag inte har den bästa toppen på humöret just så sover jag bort mina känslor och problem. På nåt sätt så fungerar det. Konstigt men sant...I mer kämpiga stunder kan jag sova i princip i flera dygn endast med "paus" för det mest nödvändiga som mat, toa och rasta hundarna.....Sen när kroppen säger att den har sovit klart så känns allt lite lättare att gå vidare med och jag är åter redo att ta tag i mina bekymmer..

Så idag blev det efter skolan en lur på 3,5 timmar, sen ut med vovvarna en halvtimma och sedan till gymmet på ett tufft BodyCombat pass....och nu väntar bara kvällens promenad kvar...och jo allt känns lite bättre......kommer dock antagligen att sova mer denna veckan känner jag...

Ok-Nu låter det som om jag har världens största grubbilubber problem vilket är fel..Man har bara vissa perioder som är bättre än andra...

Fast egentlligen är jag ju världens lyckligaste....särskilt efter nyår;) hihi....! Bara det att jag är så otålig så när jag väl bestämt mig för nåt så vill jag att det ska ske nu.nu.nu !! Men varför kan det inte bara vara så?????

Why God Why???? hahaha ;)

Ne nu väntar tofy&elliot på mig därute!

Sen sover vi vidare!

Puss

Inga kommentarer: